- Svar på tal.



Postat av:

Asså My du säger till mig att jag e din bästis och nu e de mathilda!! Var det inte du som sa att du skulle köpa halsband till oss två? Jag tycker du borde bstämma dej Mathilda elr jag? Men jag kan säga en sak och det är att det kmr aldrig mera bli ''vi 4'' för att du håller på såhär! H*ra´


Svar: 
Jag vet ju inte vem du är så jag kan ju inte säga att jag har sagt att jag är din bästis. Men om jag har de skulle du väl kunna visa ditt namn? Förlåt men jag har inte sagt till någon annan än Mathilda att jag ska köpa halsband. Mne jag vet ju ine vem du är hur ska jag kunna bestämma? Men du jag vet nog vem du är, men jag måste säga att vi 4 de va länge sen. Vi har ju redan lämnat varandra. Sen va de vi igen. Sen inte. Vad har jag med de att göra jag säger att jag är bästavän med Mathilda och de vet alla. Men då säger du att jag är bästavän med dig. Hur tänkte du nu? Jag fattar inte de. Och att kalla mig hora de skulle du aldrig våga säga åt mig på riktigt.. Eller du skulle inte kunna säga nått av de här på riktigt. Usch! Hur kan man vara så dryg bakom datorn när ingen ser, men när man träffas är man hur jävla tyst som hälst? Nej jag blir bara sur. Jag ska skita sånna här komentarer men jag va bara tvungen nu. För alla verkligen alla vet att Mathilda Märta Maria Åkerström är min bästavän! Och så är de.

Kommentarer
Postat av: ATG

Asså om de inte var tydligt nog så erkänner jag att det var Jag AMANDA GUSTAVSSON!!

2009-07-25 @ 21:13:06
Postat av: Julia

Fan vilken idiot den som skrev till dig ! <33

2009-07-25 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0