- Bästaste dagarna ever ! :D♥


Bilderna från dagarna kommer jag komma när jag kommer hem jag lovar! :) Men ni får en gamali bild iaf :D!

Hej på er bloggis, vad gör ni?
Själv gör jag inte så mkt tänkte berätta om mina dagar .
Onsdag:
Min dag började som tråkig, sen började jag snacka med Alex och bara de gjorde de roligare :)!
Men vi bestämde iaf att jag skulle komma till henne och Maja så jag käkade typ lite och drog till dom.
Kom ditt vi snackade lite och sen gick vi till Alex som bor bara ngra meter från Maja. Hihi (a)
Men när vi kom till Alex blev vi bad sugna solen sken ju liksom, så Maja drog och hämtade sina badkläder och jag lånde av lilla Alex för pappa va inte hemma och hade ingen nyckel ;)
Sen gick jag och alex ut till korsningen mellan Alex & Majas väg där vi såg Wille & Robin komma på cyckel dom skulle också ner och bada tydligen. Jag & alex ville först inte att dom skulle ner, så vi bah ; FANFANFAN! :o Men tillslut visade de sig att de igentilgen va typ fett bäst att dom va där ;) Så de blev en dag med skrattskrattskratt & tårar , höhö eller inga tårar vi skippar dom. Höhö
Men de va massa skratt och Robin är fan helt sjuk han stod på stutsmattan och gjorde bakotvolt :o! Såg as läskigt ut.
Men iaf jag drog hem typ 9 kanske? Gjorde väl inte så mkt. Men bilder kommer för nu funkar de ! :D:D
Torsdag:
Japp då va jag med Alex gjorde inte så mkt kollade på tv lite sen sov jag hos henne en slapp dag helt enkel. :D
Fredag: Jag och Alex satte mobilen på 9 vi skulle ju till GRÖNAN!!! :D:D  Så vi gick upp och fixade oss kl halv 11 kom pappa och hämtade os och körde oss till grönan. Så vi va där runt 11 då de nästan inte va nått folk alls vilket va rikdigt skönt ! Så vi åkte Insaine 7 gånger. Först åkte vi den 3 gånger i rad sen åkte vi ngt annat typ tilt va de nog sen gick vi ditt igen..
Men iaf den 7e gången träffade vi Robin & Wille som stod i kön haha. Så vi väntade på dom skulle kolla när dom åkte den, så vi kollade efter skor som skulle kunna vara deras sen såg vi Robin inte så svår att missa (a). Haha och do´m hade inga skor på sig :$
Menmen, vi såg dom och i kön sa vi att dom skulle gå spökhuset med oss, eller a vi typ tvinga dom haha. Efter dom hade åkt gick vi till spökhuset. Jag & Alex va typ as rädda haha tur att vi hade Wille som inte va så rädd & Robin som inte va rädd alls! För han va typ helt galen. men precis när man kom in, kom de en typ as äklig gubbe jag & Alex skrek som fan och sprang ut ur spökhuset, och Robin & Wille typ garva sönder på oss. Och robin bah stod och kollade på gubben och bah; Får vi gå snart? När får vi gå? Typ hela tiden och Gubben bah; nej! Och Gubben typ stod vid någon gång så man inte kunde gå förbi och Robin bah flytta på dig. men de ville inte Gubben. Men vi fick iaf tillslut gå. :)
Sen kom vi in i ett rum med typ en trappa upp, där de satt ett spöke som såg ut som en som hade gift sig (?) i en stol och när hon reste sig upp, satte sig Robin i den stolen, som tydligen vibrerade. Höhö. Vi gick hela spökhuset. Och sen blev de att vi gick med dom hela dan :D De va som i Onsdag's SKRATTSKRATTSKRATT & ännu mera SKRAT! Sjukt kul dag. Men iaf jag och Akex drog vid halv 7 typ. kom väl hem 7 kanske (?) satte på en film, sämstaste filmen, så bytte till Twiligt som är bästaste filmen ! :D
Lördag: Hade de inte hänt så mkt tänkte fixa bilder som jag har på datan (han inte lägga ut dom men dom kommer när jag kommer hem från landet?) wiho!  Jag Robin & Wille va nere och bada Alex kunde inte -.- 
Men vi va hos Wille och hoppade lite eller kanske inte lite typ hela dan mn da är vad jag har gjorde då XD
Söndag: Först ska vi ner och bada med Robin & Wille asså Jag & Alex , Sen åkte vi till hennes land på kvällen :)
Men nu ska vi åka och handla. Jag kommer förmodligen senare men jag lägger kanske in ett in lägg snart
Hare bra puss på er.
/ Mysan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0