- KAMERA! :)

Hej på er, vad gör ni? Själv sitter jag och spanar in http://elinnnea.blogg.se & pratar med bea försöker gissa på en grejj, sämstaste på att gissa de ä ngt som har kommit på 4 bokstäver jag började och råkade ta 5 bokstäver och att de går åt skogen ! :o
Menmen, idag va de en dag som igår de hände igenting fast idag spelade jag inte sims (a).
Eller jag fixade lösnaglar och målade dom rosa. Rosa är ju för fan livet (a)
Och gissa vad ?
Gissa vilken färg?
Haha de får ni klura på et tag XD..
Aja menmen, som sagt har hänt nada idag. Och imrogon skulle jag ju till grönan med Roosen , med de blev inte så hon ska ju till Prag imrogon och spela innebandy, då hon trodde hon skulle hinna packa idag men de gjorde hon inte så hon ska packa imorgon, så de blev inge -.- , men vi ska göra de ngnn annan gång med Alex också (a).
Aja nu är ni nog så nyfikna som bara den på svaret och de är .. trumvirvel (?) .. Kamera.  Och färgen har ni nog redan listat ut ? Aa.. Rosa ! :D:D:D:D Gissa om jag blev glad eller? Så nu kommer de komma mer bilder bra va? :)

Aja de va allt för idag ska gå från datan.
Juste: har ige för mig imorgon någon som vill hitta på ngt? :)
Puss & ha de så bra.








Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha juste xd<3

2009-07-07 @ 12:36:29
URL: http://thimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0