- Hej på er och förlåt! ♥

     

Första bilden va på grönan, och de är Robin. Och den andra är på Robin och Wille, när dom gör bakotvolt. Men iaf riktigt sköna personer de där ! :)

Hej på er sötnosar, förlåt för en väldigt dålig updatering den här veckan, förlåt för de och för att bilderna aldrig kom kan ju säga att jag skiter nu i dom där bilderna men dom kommer lite då och då som här hade vi 2. Men iaf vad ska ni gör idag? Själv ska jag snart fixa mig och sen ska jag följa med pappa och kolla på när han spelar, för han har nämligen ett band skriver mer om de längre ner :)
Menmen idag har jag inte gjort något. Vaknade vid typ halv 11 och gick och duscha, as nice! Sen gjorde ja ingenting, så jag gick ut och satte mig och typ läste lite.
Men idag som sagt ska jag kolla på när pappa spelar. Kommer bli sjukt kul för typ alla ungar ska me, asså dom andra i hans bands barn. Så vi blir sjukt många de blir typ jag, Veronica, Rikard, Daniel, Peter, Moa & Jocke så de blir några. Men iaf, jag åker vid typ halv sex och kommer inte hem förs kanske tolv - halv ett i natt. Men de kan hända att de kommer ett inlägg från mobilen i kväll. Bra va? Men om ni vill mig något så finns jag som vanligt på mobilen.
Men nu har min lilla flikka Alexandra åkt till Grekland. Hoppas du har de bra där gumman, jag saknar dig!

Puss & hare nice.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0