- Festen/spelingen igår.

Hej igen, nu ska jag skriva om går kvällen.
Jag åkte vid 20 i 6 typ. Då skulle vi till Jonte(trumisen och Veronicas pappa) och lastade in grejorna.
Sen åkte vi till Muskö som spelingen va på. Veronica va redan där med en kompis fast inte ditt vi skulle men hon och hennes kompis kom lite efter att vi hade komit för jag sa åt dom ;$
Haha, men vi käkade lite och sen började som spela. De va typ en as full tjej som blev utslängd.
Men i början va de segt, hände inte så mkt ingen dansa och vi ville ju inte gå upp själva ;o
Men i 2a sett Blev de ös. Vi dansade hela kvällen träffade även några som vi dansade med kommer bilder på min och Veronicas nya söta vänner längre ner :)
Ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva de va en helt vanlig fest(?)
Lägger in bilderna nu. Efter ska jag gå och se på film med mami.
Så säger hare bäst kanske kommer ett inlägg innan jag går och lägger mig.
Puss & kram.

Bilderna:)!


Hihi vi dansar häkarna av oss på dansgolvet :)!


Juste de är Moa, Veronica & Jag ♥


Jag och Virre ;D!


Alla + 2 :)!


Suddig men de får ni leva med.. De är en tjej jag inte kommer ihåg vad hon heter sen är de jag, Mimmi & Montis/Nathalie och vi är party pinglorna!♥


Den här gången va Veronica & någon kille jag inte häller kommer ihåg vad han heter. :D


Jag och Mimmi! :D♥


Haha! I miss! ♥


Vadå galen ? (a) Men sån är jag och Karolina :)

Jag och Natta som jag kallar henne. Sorry minnen, men de va flum ♥!

Boysen :)!


Jag, Mimmi och hon som jag inte kommer ihåg vad hon heter ;)!

 
TUMMEN UPP XD!


Kommentarer
Postat av: cornelia

vart varu :)?

2009-07-29 @ 18:52:39
URL: http://palmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0