- BIO ! ;D

Hejsan på er söta läsare (a), Vad gör ni? Själv sitter jag här med Amanda.
Som jag skrev tidigare skulle jag och Amanda på bio, och jag glömde lägga in en kort inlägg om vad vi skulle se. Men iaf vi såg Ice age 3. As bra ju, den måste ni bara se! :D
När vi hade kollat klart på filmen satt vi och pratade om allt och inget. Eftersom vi väntade på hennes mamma och Nicke som kollade på ngt annat.
När dom kom gick jag och Amanda och köpte pommes och jag en dricka och hon en hamburgare för hon hade dricka kvar..
Men iaf när vi kom hem va vi ute ett tag vi kom väl in för kanske 20 min sen.

Men de här blev bara ett kort inlägg men än då :)
& jag sover här och min mobil har dött så aa jag svarar inte på sms. Blev ingen bild heller har ingen på amandas data liksom (a) Men ha de så bra så hörs vi imorgon.
Puss & kram till er.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0