- Bästaste veckan! :D

Hej på er älsklingar, Hur mår ni? Själv mår jag super!
Nu tänkte jag berätta om min vecka och om ni undrar så kommer alla bilder i nästa inlägg som kommer när jag har skrivit klart de här. :D
Men iaf, min vecka har vart helt under bar med sol, bad och så klart min älskling Alexandra Sundin som jag spenderar nästan hela sommarlovet med!
Men vi va på hennes land. Varje kväll badade vi i Pottan och på dagarna badade i i havet som Pottan är också men de är som en rund sak som ligger liote längre in. Aja ni fattar nog inte iaf. ;)
Men på Onsdag kom Marie(Alex's mamma) ut och hon hade med sig hennes syster Lena, Alex kusin Martina och Alex kusin barn som skulle bara vara där över dan. Då gick vi ner och la pss på stranden. Vi gjorde inte så mkt mer vi åt en korv hah. Men på fredan sen fick vi gäster igen, den här gången va de Lena(som va där tidigare i veckan)&Hasse. Vi åt grillat älskar! Och sen satt vi ute och spelade kort(Plump(?) för er som vet va de är) till kl 1 då blev de inge kul längre. Pga lite privata saker ..
Men dagen efter så fick vi ännu mera gäster (a). De va någon från Freddes jobb med hennes man.
Trevliga personer! :D
Dom åkte båt till Marinan och tog en öl.
Så jag och Alex åkte och Badade sen när vi ligger och solar hör vi en båt komma och då är de dom så vi flygger i kläderna och tog cyklarna till deras brygga.
Sen cycklade vi hem igen. När vi kom hem, så hämtade vi pengar och åkte till Marinan där dom precis hade vart och köpte godis och läsk kommer bild på allt sen :)
Men så iallafall, cycklade vi hem igen och åt as gott grillat igen ! 
Men imorgon åker jag först till SKHLM med mina älsklings Bea & Aggi. 
Sen på kvällen åker jag på kryssning har tuvär inte till gång till dator :/ Men jag kommer hem igen på tisdag. 

Men nu måste jag gå, men jag låvar er att bilderna kommer imorgon på morgonen! :D
Ha de bra jag skriver innan jag åker imorgon.
Puss på er älsklings.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0