Tar och stänger ner nu!

Nu tar jag och stänger ner datan, mitt photoshop grej tog längre tid än väntat + mat och andra nödvändiga pauser. Jag här även städat rummet fast de syns inte. Hmm, hur gick de till? Jo, tog tog ner alla saker från hyllorna, mitt smink bord, och mina byråer(?) och stälde alla saker på golvet, och dammade av och torkade de! Så nu är de rent och fint! Imorgon slutar jag kl 11 typ, och då möter bästis Alex upp mig i tumba och vi är kanske där ett tag sen bär de av till hennes piano som börjar kl halv 3 tror jag de va? Jag har träning kl 5 - 8, sista träninge för i år med gymnastiken. Sorgligt! Men vi ses ju efter terminen :D Men bästis ska antingen kolla och så drar vi hem, jag duschar och sen går vi ut och träffar folk, eller så stannar hon hemma, och träffar mig nör jag är klar, vi får se. Juste, någon som vill träffa oss? Haha, nu tar jag och säger God natt till alla mi söta läsare. För jag behöver min sömn nu! Ska upp och fixa mig imorgon ju, ma måste ju vara fin till skolavslutningen ! 
Pussssssss!  
/ My..


Osminkad och helt oseriös, Bästis i bebis gungan på hennesland i somras. Saknar sommaren 2009! Men man ska inte klaga på viner för en är ju fin de också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0