Svar på tal.

Anonym om Music:
Dom är inte fega ? Hello typ alla förutom du vet vad du har gjort.. Okej jag kan säga det rakt ut. Du blir arg för ingeting och sen tror du att alla ska gå runt ch hålla dig i handen när du blir arg på nåt. Du tror att alla ska följa efter dig .. Gör man inte det så blir du ledsen. Inse! Du utgår ifrån att alla gillar dig. Liksom, Roligt för dig att alla gillar dig ? Inte för att (Jag) tror att alla gillar dig. Jag vet att du har haft det svårt. Men vem skulle inte haft det svårt ifall man håller på som du gjorde. JAG vet att du inte håller på sådär långre men snälla söta rara kom igen nu, INSE! Jag är inte ute efter bråk men som det ståg i inlägget : Tänk efter va ha jag gjort er? "
Jag hade bara det rätta svaret.
Alla kanske inte tycker som jag men det är MÅNGA! Nu kanske du ställer díg frågan - Vad vet hon ? Svar: När det gäller det här : Rätt mkt faktiskt.
 

My svarar: Jag kanske har fel, jag vet inte? Men de är så jag känner. Jag tror inte alla gillar mig. Jag vill inte att ska ta min hand när jmag faller. Men nu är de gjort. Och ja jag kanske va sån förut, men jag är en annan person nu. Vad ska jag inse? Vad jag har gjort? Bråkat med Bettan, men vad jag minns så har jag inte gjort något speciellt mot dom. Men jag vet ju inte hur dom känner och tänker. Men de va så här jag tänkte. Jag tror dig att du vet, men snälla nästa gång kan du välskrva ditt namn? Även fast jag tror jag vet vem de är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0