Så där !

Japp, då va de dags för bloggning då.
Idag har jag hjälpt mamma hela dagen. jag har:

♥ Bakat
♥ Skalat ägg 
          ♥ skottat(?) studdsmattan 
♥ skottat(?) grusgången
♥ kört snölsunga<3(skit kul!)
♥Burit stolar
 ♥ m.m

Ja ni fattar nog. Sånt som man ska göra innan jul. Snart kommer pappa hem(han har hämtat stolar hos farmor) då ska vi klä granen bilder på de får ni sen. Men ärligt tallat IMORGON ÄR DE JULAFTON! Tänk nästa gång ni vaknar(om ni inte somnar i soffan snart och vaknar vid 9 igen,vad vet jag?) så är de julafton! Tänk! Jag är som ett små barn när de gäller julafton! Jag kan inte somna kvällen innan. Och ja de är sjukt, undrar vad jag har fått de ifrån? Hmm, storsis kanske? Hihi, för hon är exakt som jag. Och eftersom vi inte är med varandra på julafton så smsar vi som jag skrev i några inlägg för någon/några dagar sen. HIHI! De ger mig extra julkänsla!
Innan jag gör någonting annat vill jag bara säga en sak! JAG ÄLSKAR MINN STORASYSTER MEST PÅ JORDEN! Glöm inte bort de syster! ♥
Men nu ska jag titta på Anna Ankas jul!
Puss & Kram.
/ Mysan.



Virre i somras, älskar dig gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0