repetion, lalala.. -.-

Hej! Jag vet att de har vart dålig update den här veckan, men de har hänt så mycket, som jag har behövt tänka på.. Men aa nu är jag här och ska skärpa mig!
Idag har vi haft repetion typ HELA dagen, inte speciellt kul kanske. Men de blir nog bra på söndag ska vi se!
Men om ca 20-40 minuter kommer Maria's mamma och hämtar mig och då ska vi till Maria's dans grej, som sanera är med på också så de är ju kul!
Men nu ska jag ta och göra något annat än blogga här på datan.
Puss!
/ My..




Sommar 09 JAG SAKNAR DEN SÅ JÄVLA MYCKET! Hoppas de blir lika bra nästa år. Bästevän, Wille & Robin, vad säeer ni? :)


Kommentarer
Postat av: Jessiickas<3

Jag älskar dig my,

du kan berätta allt för mig ! <3



2009-12-05 @ 15:48:04
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0