Pulka åkning med laget!

Hejsan! Nu är jag tillbaka efter pnlks åkning med laget på lida! SÅ ROLIGT! Tycker lite synd om Amanda hon och Denise åkte tsm och Amanda sat fram och fick up all snö i facet, så allt smink bara rann! Stackare!!
Men om ca 1 timma ska jag dra till farmor och äta middag. Vill egnetligen ut och träffa vännerna, menmen man få stå ut kan ju träffa dom sen. Om dom orkar gå ut? :o Aja, jag får ringa runt till alla eller iaf messa runt till alla när jag är hos farmor.
Nu ska jag ta och gå och fixa mig! Har bara en timma på sig? :o Hur ska jag klara de då? De får helt enkelt bli bara lite msakara jeans och ett linne kanske? Aa så får de bli! Nu får ha de bäst så hörs vi senare!
PUSSAR!
/ Mysan!


Man brukar säga att man ska bjuda på sig själv! jag tycker jag är ganska bra på de? Tagen för några dager sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0