Ny årsafton nu!

Nu är de ny årsafton och jag har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig! Snacka irreterande? Hur ska de här gå nu! Skulle köpt de när jag va i skärholmen med cp baarnet, men vad händer då? Jo vi hittar I N G E N T I N G! Menn vi får lösa de!! Eller jag mååååååste lösa de! Vi ska ju liksom upp till Chrille tror jag(?). Vi brukar vara där varje år så. Jag kan ju säga att jag har firat ny 11 ggr jag har vart där 10 ggr! 1 av 11 va han typ sjuk och då va vi hemma med några kompisar till vår familj!
Hursomhelst, jag kom hem från cp baarnet för ett tag sen asså typ 10 min kanske(?) Vi gjorde ingenting speciellt, vi va inne lite på datan och tänkte göra en " Vem bar den bäst " Men Victoria's Secret fashion show 2009 började så vi kollade på de ist. Eller vi hade tänkt att göra de iaf, så vi säger så här: vi hann helt enkelt inte! Men efter de började en film på 3an typ bästa filmen både cp baarnet och jag kan den utan och innan till typ asså inte replikerna utan vad som händer (a). Lite läskigt! Menmen är man bäst så är man XD!
Men ni kommer ju ihåg att jag sa "När jag är inne på de vanliga datan sla ni få bilderna från julafton! Och var sitter jag? Jo på den vanliga datan så ni kommer få dom i nästa inlägg! Och om de tar för lång tid får ni dom imorgon! Bra intesant? :)
Men nu ska jag ta och ladda in bilderna om inte mami redan gjort de?
Pussar & Kramar!
/ Mysan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0