Måste bara!

Och om ca 10 min ska jag träna :D:D:D::D:D:D:D:D TRÄNA ♥ MY! JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA! Asså shiit, tänk er jag valde bort idolfinalen mot att spela innebandy. Och jag väljer ofta bort vännerna för att de är match/träning. Ja, som jag har sagt tidigare. Jag tycker om att träna. Jag älskar att känna att jag blir starkare efter att jag gjort mina situps t.ex. , jag älskar att komma hem och känna mig vältränad, jag älskar att komma in i hallen och känna: Nu är de träning! JAG ÄLSKAR HELT ENKELT ATT TRÄNA!

De va de jag ville säga för nu drar jag och byter om. Vi hörs kanske efter, om inte så ses vi imorgon när jag kommer hem!
Pussssss!
/ My..



Gymnastiken

+

Innebandyn!
(de här är inte vi hittade ingen just nu..)



Kommentarer
Postat av: Elin <3

nu ska jag börja blogga igen !

så ni kan ju kika in på www.elinnnea.blogg.se ;D



puss <33

2009-12-10 @ 22:19:52
URL: http://elinnnea.blogg.se/
Postat av: Elin <3

nu ska jag börja blogga igen !

så ni kan ju kika in på www.elinnnea.blogg.se ;D



puss <33

2009-12-10 @ 22:20:33
URL: http://elinnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0