LADIES NIGHT IDAG!!!!!! :D

Hejsan! Sorry har lite damp just nu! Men om ni kollar inlägget nedan så förstår ni varför! Jag ♥ Träna! 
Btw, idag är de Ladies Night, som jag valde ist för att gå på idol finalen, ja ni förstår ju :$
Aja, dagen har vart ganska stökig är helt sjukt trött! Men jag behöver nog bara få in mig lite mat för att jag ska hoppa runt på golvet.. Eller de gör jag ju redan.. Hmm.! Haha, gu vad rolig jag är. Men idag snöade de lite!!! JAG ÄLSKAR SNÖ! Ni kan kolla i inlägget lite längre ner! OMG jag älskar typ allt idag, förutom hemkunskapen idag, för vi fick städa! :o Men alla får tydligen de sista veckan. Aja, ska ta och fika lite nu på datan,ska t.ex ladda in bilderna från idag. Ska också blogga en massa innan ladies Night också. Kul, visst? Självklart! Och idag blir de som jag tänkt och inte som förra gången ;).
Big kisssss.
/ My..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0