Kunde inte hålla det.

jag skrev ju att jag inte skulle skriva fler snyft texter men de kan jag inte! Läser gaaamla inlägg i Amandas blogg från när jag började i björkhaga. Och ni vet en sån där första ordet text, Asså de står ett ord så ska du skriva de första du tänker på. Hon hade iaf gjort ett sånnt där de stod :

Bästa ordet som finns: My
Humor: My

De fick mina tårar att börja rinna igen! Jag tänkte nu inte skriva till Bea dock utan bara till Amanda!

Ärligt tallat nu, kommer du inte ihåg alla fina minnen vi hade? Kommer du bara ihåg de som du inte tycker om. Jag hade inte tänkt skriva att jag sakanr dig blabla utan våra fina minnen.
När vi sminkade oss i tumba c, som wb fjortisar. Och vi gick runt och bah: Asså hallå! alla tittar på oss! Vi är ju så jävla snygga! Och Maria typ gick bredvid och bah: Jag känner inte dom.
När vi gick på spökrundan med Karro & Johanna, och vi skulle gå in i de där huset och vi typ dog så vi tog en väg runt ist.
När vi gich Trick or treet Med Bea. Och vi typ garvade på ossnär vi skulle gå in till varje hus.
När vi köpte lika danna kläningar till julavslutningn när vi skulle dansa, när wilma glömde musiken så trodde alla att vi hade köpt dom för att se likadanna ut.
När vi va på Mamma mia, och vi sjöng med i låtarna och viskade typ hela tiden. Då han som satt under skällde ut oss för att vi hade pratat. Och vi fattade ingenting typ. Och att vi gick på to FÖRMYCKET för att de störde han, när vi bara hde gått en gång.
När jag alltid va hemma hos dig innan fest, och din syrra hjälpte oss att fixa. När vi tog bilder och grejs innan.
Om jag ska berätta alla minnen tillsammans kommer de ta hela natten och jag tror ingen orkar, men jag avslutar minne´s grejen med att säga ALLA dagar med dig har minst ett minne! Varför blev allt så fel? När de egentlingen skulle bli bättre. Jag trodde INGENTING skulle skilja oss åt. Men de fanns de. Jag saknar dig vännen! Kommer göra de tills jag får dig tillbaks.
Sten saknar sin Bärfis mest av allt. Ingen ersätter plattsen du hade i mitt hjärta, din finns fortfarande kvar och den väntar på dig i all framtid! Superman, du är bäst!
/ Batman 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0