Inläggen vill inte visas.

Om ni undrar varför jag inte skrivit sen igeår innan träningen, så kan jag säga att jag har skrivit typ 5 inlägg me dom vill inte visas. SKIT IRRETERANDE!
Vi får hoppas de här fungerar? Pappa kom nyss hem, han har köpt gran så vi ska klä den snart! De är ju trotts allt bara 3 dagar kvar till julafton, och allt gå låååååååååååååångsamt&jätte segt! Och sen välpå julafton så går allt jäääätte fort! Sur man blir. Jag kommer ihåg förra året, då låg jag & storsis och messade vi skrev typ "10 minuter kvar till julafton" Sen pratade vi om annat och typ 5 min senare "5  minuter kvar till julanfton!" Sen 00:00 skrev båda "NU ÄR DE JU AFTON! :D:D:D:D:D:D" Sen kom vi på att om vi va vakna länge så skulle vi sova längre så vi sa godnatt och somnade XD. Så började jag min julafton förra året! Storasyster de måste vi göra i år igen! Jag älskar min storasyster mest!
Skriver mera snart.
Puss!
/ My..


Bilden är tagen tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0