Hiss & Diss

Nu ska jag börja skriva hiss/diss på fredagar! Kul?



Att vara sårad - Ja de vill nog ingen vara men, man blir de eller hur? Alla har varit sårad nogon gång. Man mår inte bra då, eller hur? Speciellt om man blir sårad av en som bettyt mer än mest. Att vara sårad är inte som en dans på rosor de går inte att vara glad hela tiden och de måste man förstå! Men är man sårad kan man vara glad utan på men innombords gråter man floder. Man kans se ut att må bra, men i själva verket så gråter man floder innobors och när ingen ser.

Böta skor = Kalla fötter - Nu när de massor med snö så blir ju skorna blöta, och då blir fötterna kalla och blöta. De är verkligen inte någonting jag tycker om för till slut så känner man ju inte sina tår, och de är såååå udda. Liksom, man tappar känsen. Usch!

Ont i halsen - Som jag har sagt så börjar jagnog att bli sjuk, och de värsta är halsen! Jag kan inte svälja äns en gång, och halstabletter hjälper inte häller. STOOOOR DISS!



Att vara kär -
Den går ju bara inte att missa att vara kär. De går inte äns att beskriva. De är så underbart, de går liksom inte att fokusera utan att man sitter och drömmer bara dag in och dag ut.  Att gå i samma korridor som han/hon utan att skrika till närmaste vän är en utmaning. Att se på han/hon som man är kär i utan att skrika är en ännnu ssvårare utmaning. Kärleken är en utmaning. Men att vara kär är ändu underbart. I LOVE IT!

Snö - De tror jag många hissar den här veckan men de går inte att låta bli. Snöbolls krig, och allt jag skrev för några dagar sen. När snön ligger vit och glimar på marken där man går.

Alexandra Sundin - Måste bara hissa henne! Pga allt hn gör för mig. Att hon alltid ställer upp, och stöttar var man än befinner sig. Alla sommrar med dig gumman är 100000000% värda. Du vet att jag älskar dig bästis. Flikkan ♥ Mesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0