Gymanstik dag idag..

Hello! Idag har de vart en gymnastikdag! Eller innebandy också, men gymnastiken gick bra.. Menmen, hade match imorse sen gymnastikträning. Efter drog jag hem och duschade och käka sen drog jag till täljehallen, och kollade på uppvisning. Sädertälje hade.
Hamnade här när jag kom hem och aa har ingen lust att göra något idag.. Men aja, imorgon är de Lucia konsert, med skolan. Blir väl kul? Eller skulle hällre göra något annat! Som att bo i hallen med cp-barnet! De är alltid lika kul!! Love u cp-barnet ♥! Men de är ingenting att vara sur över vi får bo där nästa vecka älskling! :)
Jag vet att jag har haft en JÄTTE dålig update den här veckan! Nästa vecka lovar jag att bättra mig, men jag mår liksom inte så bra just nu men de är på bättring vägen.
Nu ska jag äta chips och kolla på tv med Mamma.
Kraaaam! ♥
/ My..




Tåget, baby! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0