Fan!

Hej! Ja, sorry mitt inlägg igår, jag hade bråttom, men de har jag inte nu!
Men iaf går dagen va si så där. Uppvisningen gick bajs för mig! Landade på huvudet när jag skulle göra dubbel. Menmen, sådant händer. Efter lite gråt(lät skumt men så va de) tog jag tag i mig själv och körde reedan varvet efter! Även fast de gjorde SKIT ont.. Körde alla hopp varv. Och ett tumblingvarv. drog hem och duschade sen drog jag till Gina, va typ 1000 år sen jag va med henne, så de va grymt kul! Vi låg och snackade och bara myste liksom! Vi somnade ganska sent, jag som nade tyo halv 5 - halv 6, ganska sen eftersom vi skulle gå upp kl 10. Då vi hade Musik grej med skolan tråk som f*N, sorry :$ Men nu fick jag ett mess av Cpbarnet. som svarade på om vi skulle dra till hallen nu. Och de ville hon så jag ska ta och sätta på mig träningskläderna och så. Mer får ni efter träningen!
Pusss.
/ My..



Titta vad liten man va haha :D


Kommentarer
Postat av: Cookie, love dookie

Åh gumman, jag förstår dig. Jag kommer sakna dig så mycket. Jag älskar dig gumman, jag kommer alltid att finnas här för dig <3

2009-12-14 @ 19:26:43
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0