15:21

Hejsan! Just nu sitter jag och försökerr få ihop folk till utgång ikväll, eftersom de är annandagen så är typ gätte många hos mormor/farmor & Morfar/Farfar.
Jag gick från cp baarnet, vid 12 då jag satte mig vid tv. Gick och la mig vid halv 2 typ. Och vaknade vid halv 12. Än sålänge har jag inte gjort speciellt mycket, men ni får bilderna från jul afton senare, för jag är inne på mammas data så jag kan inte göra de nu. Men vi hörs senare. Här kommer 2 bilder från igpr som cp baarnet la ut tidigare idag för de va med hennes mobil vi fotade så jag har inte alla bilder. Men de här är 2 av mååånga!
Kiss.
/ Mysan!


 
Här gäller de att bluda på sig själv! Love u cp baarn!♥
 


HOT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0