Snart är de dags! :)

Sitter just nu och taggar till Tic tok - Ke$ha på högsta volym, man blir verkligen taggad. ÄLSKAR DET! Jag menar jag har bara legat och degat hela dagen och om ca 1 timma är de dags för utgång som jag tyo har tjatat om hela dagen :$ 
Men iaf nu är cp barnet på väg hem från sin farmor & farfar, och sen kommer typ Zäta sova här också? Men jag vet inte än för hon är hos sina kusiner, men vi får hoppas! 
Men jva ju som sagt och duschade precis äntligen känner man sig som en människa igen! Love it! Juste jag har inte kört hiss & diss den här veckan! Och juste bara så alla vet så va bilderna jag hade förra veckan på hissen & dissen, bara tillfälliga för jag satt ju som sagt på mamis data. Så de va därför. Men här kommer låten och en bild från nyss.



Jag nyss! ;D

Kyss på kinden! 
/ Mysan!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0