De kanske va bestämt så här?



Jag julen 2008, tänk om allt skulle vara som då? Jag ger upp nu, jag orkar inte mera. Förlåt mig Bettan, men jag orkar inte mera. Men du vet att jag alltid kommer stötta dig! Det vet du! Jag står vid din sida, och hjälper dig när de kommer ett hinder. jag lovar. Gud kanske tyckte att vi 4a inte va gjorda för varandra, han ville kanske att de skulle bli så här, vem vet? Vem vet förutom han? Han som sitter där uppe som kanske inte finns, jag är inte troende men jag säger inte att han inte finns. Om han nu besämde att de skulle bli så här så hoppas jag att han bestämmer att de ska bli vi 4a igen. För jag saknar de som f*n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0