Dålig update!

Tjullelu alla sötnosar! Jag vet dålig update! Men jag har typ inte haft tid men idag fick de bli en slapp dag sitter i min lila mjukisdräckt, ocjh bara myser framför tv.
i förrgår va jag på bio med mina tjejer , vi såg Göta kanal 3. Inte speciellt bra, men inte den sämst häller. Helt okej. Igår va jag och cp-barnet(Saaaaaandra!) i skärholmen, ci hittade i n g e n t i n g , asså fatta vi va där i typ 2 timmar och vi hittade ingenting! allt va typ slut. Vi köpte 2 saker var! Majs i kopp(skitgott!) + en dricka!
Aa, mer har jag inte att berätta drar en dagens i nästa inlägg!
Pussar!
/ My..


Tagen för några dar sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du har en lila mjukis-dräkt från hm .. Jag har en special bestäld som det i drack kedjan j som står för julia :) En (iksakt) dom Kissies har!! :P

2009-12-30 @ 19:52:54
Postat av: Hanna

Jag tyckte den va fin!

2010-01-06 @ 19:46:24
URL: http://gymnastenhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0