Dags för en ny film :$

Förlåt mig bloggen, alla mina inlägg är jätte tråkiga men jag vet inte vad jag ska skriva om när jag är sjuk! Men de kommer att ändra sig vid jul + att jag ska skaffa mig ett nyårslöfte som ni inte kommer att får reda på förns nästa år. Och blablabla, ni fattar. De blir bättre nära jag blir frisk/efter julafton! Men nu ska jag ta och sätta på en film till efter 2 filmer måste jag bara se en till! Blir dock inte 3an som jag har tänkt för jag ska se Just my luck Sjukt bra film de med me ingenting är bättre än Legally Blond men nu blir de den iaf.
Puss & Kram, vi hörs efter filmen!
/ My..


För er som inte ser vad de strår så strå de:
- Man måstet ah sett den innan man dör! MY LOVE!
De bästa filmerna som någonsin gjorts!


(så typisk bara för att jag sitter vid den andra datan så går de att ladda in bilder -.- , Ni får bilderna imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0