blev som jag trodde ..

.. ja jag sa ju att jag förmodligen skulle till cp barnet senare. Och vad får man sms om? Jo, hon frågade om jag ville komma, och eftersom jag ändå inte gör något så blev de ja på den frågan.. Nej då jag skulle nog svart jag iaf, nu ska jag bara fixa till mitt hår lite så ska jag dra sen.
Vi hörs senare.
HARE KING!
/ Mysan!



Jag har på mig:
♥ Svarta jeans -
CHEAP MONDAY
♥ Linne - Fått av Danni, från H&M
♥Cardigan(inte på bilden) - H&M
Halsband - fick av mina kusiner på julafton tror jag de va står "My" på den :)!

Inte så bra bild kanske menmen så här fick de bli.. (a)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Love u gumman! Du betyder allt för mig!♥

2010-01-05 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0