Bilderna kommer nu:



Börjar med bld på: Farmor och Blaise(?).



Utan för fönstret! Fotat genom förnstret (a)



Git
(moster) hjälper mamma med maten!


Pepparkakshuset dock lite sne men skitsamma XD
 


Theodor leker med en julklapp han hade fått tagen innan och han ville att jag skulle fota!



Indy(Fabian vill kallas så han blir skit sur om man säger Fabian ;D)



Dricka! åh, nu blev jag törstig jue!



Vår fina julgran!



Lilla jag (a)




I väntan på Kalle Anka! Git, Mormor, Farmor och Indy!



Jultomten!

De får räcka nu ska jag ta och fixa mig! Ska nog locka mitt hår, först och främst måste jag iaf
blåsa de med hår tårk och blaablaba, hel grejen liksom ni får se recultatet senare.

Puss!
/ Mysan.


Kommentarer
Postat av: Jessicka<3

Va fin du va ! :) <3

kram på dig , vi ses saknar dig !!!!!!!! <333

2010-01-01 @ 01:03:05
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0