Alexandra Sundin.. ♥




Oj, ja vad ska man säga? Du är underbar. Jag vet inte hur jag ska säga, du har liksom alltid ställt upp för mig. Du är en riktig bästavän! En man kan lita på och veta att hon inte säger till någon om man berättar att man är kär. Jag vet inte hur jag ska förklara, de finns inte ord på hur underbar du är! Asså shit, de finns ingen människa som har ställt upp så här mycket för mig. Jag förstår inte, hur du orkar ibland. För du finns A L L T I D, när man behöver någon att prata ut med. De är helt sjukt, hur mycket du betyder för mig! Bästis, sommaren 2008 har de varit du och jag, sen på vinter har vi alltid splitrats. Eller asså inte bråkat eller så utan bara inte umgåtts, men i år har vi vart med varandra and a love it! Jag älskar helt enkelt att vara med Och ja vad mer ska man säga? Finns liksom inte ord! Men jag hoppas år 2010 med dig, blir lika bra som alla andra! Jag älskar dig, bästavän! Nu & Föralltid!


Puss, till dig Alexandra Bästevän Sundin!
/ Mesen ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra<3

Älskar dej med :D<3333

2009-12-07 @ 16:13:13
Postat av: amanda

vad heter hennes blogg? eller har hon någon? ;)

2009-12-08 @ 19:04:38
URL: http://mahbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0