Var kan den vara?

Hejsan alla! Vad gör ni? Själv har jag precis letat efter sladden till kamernan så ni kan få bilder i varje inlägg men nehe borta! Fan vad arg jag blir :o
Men iallafall. Idag har jag tagit de lungt, mitt huvud har typ exploderat(?) 1000 gånger idag, eller a de känns så. Har haft fett ont i huvudet hela dan idag -.-
Så de har vart slapp dag idag.
Och imorgon börjar verkligheten igen, SKOLAN Nej fyfan!
Kul att träffa alla igen, men allt annat tidiga mornar, massa läxor, dåliga lärare och mktmkt mer!
Men de finns mer roliga saker också som: Vi får Thomas igen, kommer inte ha Joyce, min tränare har börjat jobba på björkahaga.. De finns säkert mer..

Men iaf massa saker måste göras in för de, så jag måste kila och fixa de..
Och sen ska jag fortsätta leta efter sladden och sen måste jag städa också
*suck*
Kanske kommer med ett inlägg när jag är klart om inte skriver jag innan jag går imorgon.
Puss & ha de bäst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0