Träna = ONT! XD

Hej gullungar, vad har ni gjort idag? Själv har jag ju tränat, men nu får veta mer snart! :D
Aa som sagt har jag ju tränat. Och de va ju första träningen efter sommarlovet = Alla hade ont & gnälde MASSOR.
Pratade precis med bästevän i tellefon, och då kommer Jessi som tränar med mig. Skriver vår konversation(?):
My: Var ska du? 
Jessi: Träffa några kompisar. Vad ska.. gör du?
My: Hah, jag pratar med en kompis, finns ju inte så mkt mer att göra hemma hos farmor XD
Jessi: Hahahah okej.
My: Ska du träffa Emma(hon tränar också med oss)?
Jessi: Nej hon har ont i hela kroppen så hon orkade inte..
My & Jessi: Haha!
Sen sa vi lite mer men de va inge ni vill höra x)
Aja, ni fattar nog vad jag menar.
Menmen, Har typ inte gjort ngt mer idag..
Eller juste efter träningen va jag med Logge och Lillhanna :)
Vi spelade kort, gjorde inte så mkt mer.
Men imorgon ska jag träna igen.. Och ska möta Emma&Jessi imorgon.
Sen efter träningen ska ner och bada. Kulkul! :)
Hejdå på er.
Love from My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0