Stendörren idag igen? :)

Hej älsklingar, visst har jag blivit bra på att hålla mina löften? För jag lovade ju igår att jag skulle skriva idag.
Menmen, Idag har vi vart på stendörren igen, låg på ett annat ställe idag och pappa va med idag de va han ju inte igår efter som han skulle ju spela på ett bröllop igår.. Som tydligen hade gott as bra :)!
Men iaf, ´jag har igentligen inte så mkt att skriva om just nu.
Eller juste vi kommer åka imorgon, jag åker ju med farmor och farfar. Och mamma och pappa stannar till på onsdag så jag ska bo hos farmor tills då. Och den veckan ska jag äventräna alla vardagar. Jag slänger in min vecka 33 nu:

Måndag: Träna 13-16
Tisdag: Träna 13-16
Onsdag: Träna 13-16
Torsdag: Träna 13-16
Fredag: Träna 13-16, och Mathilda ska även sova hos mig :)
Lördag: Ölstarocken(Mathilda ska nog inte med..)
Söndag: SOVASOVASOVA! :o

Haha, de va min vecka de.
Men nu ska jag och ta att äta blåbär som min gulliga farmor har plockat till mig :D!
Ha de så bra jag lovar att jag ska skriva minst 2 inlägg imorgon
.
Pyssen! :D
/
Love from My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0