Sötaste leon!

Hej på er! Dom här dagarna jag inte har skrivit tänkte jag skriva om nu. I torsdags, kom ju björne stina och lilla Sötaste leon. Dom kom vi kanske 12. Och då gick vi vill stranden. Jag jag typ och lekte med leon hela tiden XD! Men iaf, vi gick hem och käkade middag: Grillat med kokt på potatis. Sen satt vi bara ute och pratade till typ 11. Medans satt jag och va typ barnvakt till leon, Hihi. men sen skulle dom iaf gå och sova. Sen på fredagen, åkte vi in vill trosa och gick runt där lite. Och sen åkte björne, stina och lilla leon hem. Och vi bjud hitt igen. Men farmor och farfar kom också de är ju deras land men vi lånar de. XD Sen på kvällen at alla förutom jag kräftor men jag gillar inte de på jag åt Grillat Asså de va varan middag som vi åt vid 10. Heh. Men idag har jag ingen aning om vad vi ska göra idag. Men nu ska jag dra och käka frukost. Pappa väckte precis mig. Ha de så bra. Skriver ner någon annan gång. Åker förmodligen hem imorgon eller på måndag förmiddag och sen ska jag träna hela veckan. Wiiho! :D Men nu där jag va och säga hejdå. Puss på er sötnosar. / Love from My

Kommentarer
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 10:07:43
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: #Rebeccaa Sv

God morgon! :)

2009-08-08 @ 10:35:03
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0