Soligdag idag!

Japp, idag har de vart en rikdigt varm soligdag! Rikdigt, nice. Men iaf, hej på er! Vad gör ni? Själv gör jag ingenting. Sitter och saknar min älskling som jag inte träffat på hela sommarlovet :o! Aja, idag har jag bara legat ute i solen och stekt XD! Man kunde bara inte vara inne idag. Heh. Menmen igår, va jag ju på pride. Haha, as kul att se. Träffade Petra min storasyster :p. Vet inte vad jag ner ska skriva. Men juste imorgon ska jag gå på hammarby matchen, som ni alla hammarbyare vet är. (a) Sen iaf åker jag till landet 1 vecka . Men skriver mer om de imorgon. Jag lovar. Men nu alla söta där ni ha de så, för jag ska va och draga ner i sängen. Puss & godnatt till er alla! Love from My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0