Landet, och sen kanske kryssning :)!


Ville bara säga att mitt lag är de bästa! :D Eller inte bara de här kommer mer nu ..!

Hej på er alla söta läsare, vad gör ni?
Själv sitter jag här har precis packat klart för landet.
Men iaf, Har somsagt precis packat klart. Senare idag ska vi gå på Hammarby match! :D Dock kommer jag inte ihåg vilka de möter ;$ 
Menmen, efter drar jag till landet, på landet kommer Pappas kompis Björne, Stina och lilla Leon :D:D:D:D! Och sen någon annan dag kommer gitarrist Håkan med familj,som de är MASSA Barn i WOHIO! :D
Jag kanske hinner slänga in ett litet inlägg, efter matchen.
Men om inte får jag säga ha de bra. Jah kommer hem på söndag. Fast jag tror nog de blir några inlägg från mobilen.

Men nu ska jag åka och handla.
Puss & Ha de bra, nu när jag är borta.






Kommentarer
Postat av: deni

är det hanna månson dom menar med hanna m

2009-08-14 @ 00:08:17
URL: http://didiiz.blogg.se/
Postat av: Alle

vem e caroline.e i listan där ??

2009-08-17 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0