Mammas jobb.

Hejsan min älsklingar! Hur har er dag vart? Min har vart toppen forutom att jag har jätte ont i magen!
Men iaf, just nu sitter jag på mammas jobb, men vi ska shoppa så.
Idag har vi inte gjort ngt speciellt, så skriver inte så långt, eftersom de blir bara tråk för er som läser.
Aja, men Vi fotade assor så de kommer när jag kommer hem igen och då kommer även bilder från oskarström.
Jag kom ju hem från oskarström i söndags vi kom iaf på 2a plats min grupp va den ända i tullinge som kom till final. :) Och vi kom 2a fan vad vi äger asså! Och buss resan hem va ovanligt kul! Haaha Mickis och Lukas fattar.
Aja men mer har jag inte att berätta, ska forsätta kolla runt lite sen ska vi ta och gå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0