Huvudvärk kan komma plötligt !



Jag i pappas galsögon, ser jag inte lite smart ut? XD

Hej på er alla,
Hamnade framför datan nu XD!
Idag har jag ju tränat, sen har jag inte gjort så mycket mer.
Kusin vitamin Jessica och Chrille kom över och snackade. Chrille skulle låna bok av mamma han gör de lite då och då!
Men aa har inte mycket mer att säga..
Eller juste Idag kom Mickis! Saknat henne som bara den! Och hon och jag hade ju som vanlig MASSOR att berätta för varandra.
På träningen skulle man vara 2 & 2 = Jag och Mickis. Och dpå skulle man sitta på varandras axlar och göra tå-hävningar och knäböj as jobbigt, för man får ju liksom sin tygnd + den som sitter på axlarna. Man stod självklart vid en ribbstol. XD

Men nu ska jag dra har dessutom inge mer att skriva för er älskade läsare.
Pussen och kramen till er!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej sötnos besök gärna min blogg:)

fin blogg du har!



kram www.linastte.blogg.se

2009-08-12 @ 20:38:04
URL: http://linastte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0