Hej på er! :)

Vag gör ni? :) själlv gör jag ingenting.. Kan fan inte gå.
Idag har jag ju tränat.. EFter träningen gick jag Emma, Ylva, Logge&Hanna.A till solbryggan och badade. Bra väder att bada i visst? Haha självklart! Men iaf va as varmt i vettnet de blir ju de när du typ regnar? Skuumt, fattar inte varför gör ni eller är jag lävligt blond XD?
Kom hem efter och åt.. Just mina föräldrar är hemma nu så nu är jag äntligen hemma, borta bra men hemma bäst! Som man säger lite då och då XD
Vet ni jag är på värsta prat humör, men jag vill ju liksom inte prata med mina föräldrar ;) Någon som vill snacka? :)

Men nu ska jag draga och ladda min mobil som precis dog :o Så om ni vill något nu så finns jag på den!
Pussen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0