Heeelt nice idag!(Kort)

Hej på er! :) Vad gör ni? Själv har jag ju precis packat de sista.
Aja, Idag har dagen vart hel nice som äver rubriken säger.
Aja dagen har vart kul tack vare min kamera! Wiho!
Vi hade 5kamp med 6:orna och vet ni jag blev med storasyster! Helt otroligt trodde jag typ skulle få vara med massa skumma.
Men de blir bara kort jag ska dra, måste fixa matsäck och lite så till imorgon.
Men iaf, imorgon drar ju jag till OSKARSTRÖM!!! :D:D:D Som jag har längat asså. De känns som de va igår man sa: "Nu är de bara 2 veckor kvar" haha och nu är de liksom imorgon! Helt sjukt!
Aja men bussen går iaf från min gamla skolan Eklid kl 8, sen ska vi sitta i bussen 6,5 timmar Usch! Och jag ber er messa! 0704975642! :D Hela dagen typ. Robin har iaf lovat, Visst? XD Han har inte de de är jag som har lovat att han ska bomba mig XD. Menmen.
Aa har inte så mkt att säga, om ni vill veta mer om Oskarström  kolla på de inlägget.
Jag kommer hem på söndag igen.
Och då har jag MASSA bilder

Hare bäst.
Puss på er alla ♥
/ Love from My.


Kommentarer
Postat av: deni

bara undrar du kanske inte vet vem jag är jag är hon du sa här är några 5:or och dom är visst rädda för oss

det var min kompus som sprang iväg jag sprang efter för att se värför hon är rädd för dig

aja vart ligger oskarström imorgon ska bästisen caroline gå på någon slags natt och dag cup med gympan hon säger att det ligger i malmö är det de

2009-08-21 @ 16:32:07
URL: http://didiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0