Hallen my life! x)



Hejsan på er alla!
Förlåtfölåt, gu va dålig jag är jag kan inte hålla mina löften.. Ska bli ändring på de! -.-
Idag har jag iaf vart i hallen HELA dagen nästa, haha de är många som fattar att jag och Elin årkar vi sitter liksom där hela tiden. Men som rubriken säger de är våra liv! ♥
Hursomhälst, så va vi på namngivning idag. De va alltså inte i kyrkan. Så de va ingen präst, eller så. Ni fattar nog vad jag menar ni är ju liksom inte dumma:s, eller? Hihi nejdå!
Juste,
De bliev inget av att jag ville kolla på träning.. Skumt? Mohahah.

Nu ska jag ta och gör klart mina läxor.
Hare bäst skriver kanske senare.








Kommentarer
Postat av: malin

2009-08-31 @ 17:39:49
URL: http://malinfjortizz
Postat av: malin

hej varför är du inte med bea hun sat ensam vid ett träd ensam och var ledsen jag vill bara veta varför ni e det :P svara tack

my

2009-08-31 @ 17:42:28
URL: http://malinfjortizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0