Godmorgon! :)



Bild på Amanda, Bästavän & Lilla jag. Love!

Japp godmorgon alla fina läsare!
Blir inte långt ska snart åka.
Men iaf idag ska vi typ gå ut och göra ngt? Ingen anning kul med överskningar XD
Efter sskolan MÅSTE jag ghem och packa eftersom att jag åker till Oskarström imorgon. Och lova att ni messar mig! 0704975642! Sen är de också uppvining inför. Hoppas jag inte sätter dräckten åt fel håll som förra gången. x) Gjorde nämligen de på sommar uppvisningen ;$
Lite pinsamt liksom så i ledet blev de, vitt,-vitt-vitt-vitt-blått-vitt-vitt-vitt. Haha, vi har nämligen en arm blå och andra vitt XD
Menmen, vad ska man göra när man märker de när man står på golvet? Haha.

Jag säger iaf hejdå så länge! Hoppas skol dagen går bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0