Godmorgon, godmorgon!


Bild på min älskade qusin XD Barabara hon som fattar, men så ska de va! Miss u!

Godmorgon på er alla! Vad ska ni ha för er idag?
Själv ska jag träna i 3 timmar.. Nu tar jag och berättar om min morgon :)
Jag vaknade typ för 20 minuter sen av någon jävla buss as, åkte förbi och då kunde jag inte somna om, vilken jag ville..
Men iaf de va inge mer än att bara gå upp för liksom vad skulle jag göra ?
Men iallafal,gick jag upp ochdå kommer farfar ovh fixar frukost med mig. NIce, för jag slapp typ göra ngt XD Tack farfar!
Men ni vet ju redan vad jag ska göra idag, eller behöver jag berätta de igen.. Nej, de orkar jag inte. Läs i inlägget under typ.. Eller nej de under de!

Aja de blir as bra de här XD Ni ska jag ta och killa iväg och fixa lite saker..
Jag skriver mer innan ag går. :)
Puss på er alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0