FÖRLÅT! :'(

Hej på er,  JÄTTE dålig uppdatering, jag vet. Förlåt! Men jag vill som säkert många andra ta vara på den sista tiden av sommarlovet. Efter som skolan börjar igen på onsdag.
Men iaf, jag orkar inte ta alla dagar jag missat. Men idag kan jag ju iaf ta.
Idag har jag inte gjort så mkt bara slöat XD!
Vid 5 halv 6 kom Sandra. Vi snackade lite sen skulle jag käka, och hon också. Bra tajming där My!
Vi skulle igentilgen träffas efter men jag åkte till hallen och satt med på något innebandy mötte. Haha hur kul som hällst. NOT!
De va typ alla ledare haha.

Men ärligt talat nu så ska jag dra och hitta på ngt annat. Hare king.
Jag lovar att börja skriva som vanligt igen imorgon! + att jag ska lägga upp bilder i varje inlägg.
Puss på er.






Kommentarer
Postat av: daniela

Sv; hej gumman! Jag vet ;) Ja, vi ses imorgon! <3

PUSSSS!

2009-08-18 @ 11:38:49
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0