Förlåt -.-



Älskling Bea saknar dig sweet! ♥

Hejsan hoppsan! Haha vad gör ni?
Själv sitter jag här ska snart däcka :$ Hihi ja jag är sjuk .
Iaf förlåt för skit dålig uppdatering. Ska bli ändring på de.
I fredags gick jag hem efter lunch hade feber Usch hatar!
Iaf kom hem och la mig på soffan och somnade i typ några timmar.
Men idag kände jag mig mycket bättre. Ingen feber! Hursomhälst så jag drog jag till hallen va de typ hela dagen, egentligen skulle jag ju träna men de ficka jag ju inte eftersom jag hade haft feber dagen innan. Så ingen träninge för min del.
Men imorgon ska jag upp 9 eftersom jag har lovat Elin att vara i hallen kl 10. Och eftersom man inte behöver fixa sig innan man ska ditt tar de inte så lång tid. Sen ska jag kanske dra till Eklid och kolla på Robin, Malin, Lukas och alla, när dom tränar ska se om jag kan få med Elin :). 
Vi får se hur de blir med de.   

Men nu sötisar, ska sjuklingen dra.
Puss och ha de bäst!









Kommentarer
Postat av: Karolina

Svar; Hah busungar! :D. Hah, vad troru Gabbe kmr göra med mig på natten då?;p Hahah! Kommer dö, men det ska bli så fruktansvärt kul! <3

2009-08-30 @ 10:28:01
URL: http://sessankarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0