Bilder från idag :)



Klassrummet, nice eller vadå?



Bästevän, vid maten haha. Fan nu blev jag ju hungrig åt inget, hatar pannkakor x)



Amanda spelar King. Haha, de gjorde vi inte länge. Små barnen ville ha sin boll x)



Sen satt vi bara.


 
Sen blev de flumm XD



Sen träffa jag Alva också! Hon va saknad från min sida! XD♥



Haha, Hanna den sötisen tog bild på mig (a)



Alla måste ju vara med.. :D Efter som alla är så flummiga idag! ♥




Sweet! Love!

De får räcka för idag, ha de bäst nu ska jag på träning.
Puss
Lover from My




Kommentarer
Postat av: B.

Så jävla kul de var!<3

2009-08-21 @ 14:42:47
Postat av: Alva

Usch vilken ful bild på mig. Men den bjuder jag på ;) Älskar dig My, gumman <3

2009-09-02 @ 23:03:01
URL: http://alvahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0