Tjejer jag saknar er ! ♥



Tjejer, ni e helt jävla fucking underbar det ska ni veta. Och, ja, vi har det lite svårt på sista tiden, det brukar lösa sig efter ett tag men nu har vi vart typ "ovänner" i några dagar ni svarar inte på mina sms som säger förlåt och ni total ignorerar mig. Jag vill verkligen inte vara ovän med er längre! Efter som jag typ mister er nu. Helt plötsligt skriver ni att ni inte ville vara vän med mig, jag typ grät i timmar asså, om ni skriver så, vet ni inte hur mycket ni betyder för mig.  Från första gången jag såg er ville jag typ bara bli kompis med er ni såg så snälla ut och så, nu har vi var bästisar i typ mer än ett halv år och vi vet typ allt om varandra om man är nära vänner blir man sura på varandra det hör liksom till, i know , men inte på det här sättet . Jag saknar er liksom dina kramar som värmer men nu får jag inga för du har lämnat mig. Världen är skit utan er! Våra minnen tillsammans kommer ni ihåg dom ? Eller har ni lagt dom bakom er ? Jag vill jag vill verkligen bli vän med er igen! Men det känns som om vi aldrig kommer bli de mer! Innan jag skrev det här tittade jag igen alla bilder på min data vilket är ganska många kom jag fram till att jag verkligen gillar er när jag tittar på alla bilder på oss från berget när vi hoppade från scenen alla dom bilderna. Kommer ni ihåg dom? Eller har ni raderat dom?  Ni får skratta åt mig ni får hata mig ni får göra vad ni vill bara jag inte mister er jag vill inte ha andra "nya" vänner jag vill ha er! Jag kan fatta att ni kanske inte vill vara vän med så som jag är men vi kan väl göra ett försök ? Jag saknar er som fan!

/ En vän som saknar ..

Kommentarer
Postat av: Julia

Du som inte gillade dom ..

2009-04-30 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0