Sista dan i skolan den här veckan Jippie :D!



En bild på mina ögon för att göra in lägget lite roligare ;)!

Hejsan mina sötnosar, vad ska ni göra idag på valborg? Själv ska jag typ till tullingeberg och kolla på brasa, hörde att några andra också skulle det så blir väl att vara lite med kompisar mysigtmysigt!
Idag va det en ganska slapp&tråkig dag i skolan eller igentligen hela dan :s
I skolan på slutet skulle 5, 8&9 D "sjunga in våren" HAHA ! Men fint va det iaf, filmade allt hihi!
Sen skulle vi gå till parkeringen och bli in delade i grupper med 5 orna. Jag ville var med Karolina men nehe blev med typ Matte Wanda och någon annan kille från 5an :( , Men nästa gång SKA jag bli med Karolina ! :D♥
När det va klart slutade vi och vi drog ner till tumba jag Bettan och Piff haha Bea jag kom på ett nytt namn åt dig! :D♥
Menmen vi åkte hem, jag köpte glass möte nämligen mamma i tullinge c så hon körde hem mig :) !
Så nu sitter jag här har precis käkat upp min glass och pratar med Karolina på msn haha stackarn har blivit in delade i rum när dom ska till Karlskrona med klassen haha det va typ hon och Diana och några andra typ töntar i hennes rum och typ alla andra i ett annat.
Idag ska jag träna, :s 
Jag bah till min tränare i måndags: Men hallå det är ju valborg då! man kan ju inte träna på valborg ?!
Tränare: Jo klart man kan !
Jag : Men då hinner man ju knappt se ngn brasa..
Tränare Men då får du väl ta med en in då .
Jag: Hahahahahahahah!
Tränare : Äh?
Hihi typ ingen fatta va (?) HÖR AV ER OM NI GJORDE DET , HAHA!
Aja det va allt för idag skriver kanske mer om valborg imorgon!
Puss på er  ♥
/ My

Kommentarer
Postat av: hemligt

är du ihop med aldin ???

2009-04-30 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0