JAG ÄLSKAR VÅÅÅÅR!

Hejsan :D
Som sagt jag ÄLSKAR värkligen VÅÅÅREN! <3
Man kan ju undra varför jag sitter här då? Aja ska sriva det här sen ska jag dara ut i solen.
Här kommer några bilder jag tog om det va igår eller iförrgår vet inte menmen, här kommer dom ficksade till ett collage i Picasa :)♥

FÖRLÅT för att jag inte skrev igår och i förrgår hade träning och så menmen ska bätra mig ..
Jag kan ju börja med  vad jag gjorde i torsdags,
Ja det va väl som alla andra dagar ganska slapp vi gjorde inte så mycket, blev mäst massa skratt ..
Efter skolan dragade jag och Maria hem till  mig och käkade pannkakor har typ aldrig gjort det förut men dom blev goda! Sen va det fristående träning va tränade lite på formationer(stavning?!) och lite så träningen slutade 8 då drog jag hem och duschade och lite så. Eller juste vi satte upp studsmattan från början skulle jag och Maria göra det själva men allt rasade typ 10 gånger, haha, så pappa fick hjälpa oss.
Sen igår(fredag), va det hem och sola, och sedan va det träning som gälde. Efter träningen drog jag till Parkhemskolan och skulle ha typ "påskdisco" med gympan. När det va tryckare va typ alla killar helt galna och typ bah " NEEJ! Jag vill inte dansa med henne" . Haha så tillslut fick jag dansa med en tjej som gick i 1an haha fett ont i ryggen jag fick av att böja mig ner så mycket sen när discot va slut skulle vi städa, blää! När vi hade städat klart drog jag hem och gick in på datan förlåt glömde skriva i bloggen menmen, snackade lite med Diddi älskligen min på msn aa sen hände det typ inge mer.. Idag har det typ inte hänt något kul än :o Smsar lite med min älskade stora syster Karolina somm säger att hon har hittat en kille till mig haha jo tjena Karro han är inte fin, förlåt om du läser det här.. du vet vem du är!
Eller jag har ju typ solat hela dan haha :D<3
Snart blir det Gina som typ kommer om en timme eller något hon sover förmodligen här också så kommer kanske inte skriva mer idag men vi får ju håppas :D.
Aja det va allt nu ska dra ut i solen och sola nu!
/ My


Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAH! Mysis, jag är grym på att hitta fina killar (a) Hihi . Älskar dig lillasyster ! <3

2009-04-04 @ 18:17:02
URL: http://sessankarro.blogg.se/
Postat av: My.

HAHAH! Aa det är du men dom dumpar en bara (a) hihi, sajk. ÄLSKAR DIG ME STORASYSTER NU OCH FÖRALLTID!

2009-04-14 @ 17:43:17
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0