GARV , GARV !



Haha , fan va kul vi hade!

Hejhej bloggen, Vad ska ni göra på valborg? Själv ska jag till tullingeberg med släkten , tror jag :)
Sorry ! Har inte kunnat uppdatera pga att jag har haft fult upp hela tiden typ men nu har jag skit mycket tid men jag skriver bara om dagen inte om dom andra dagarna ..
Hihi rubriken + bilden så mycke som vi garavar på bilden så har mindag vartflumdag nr 1!
När jag kom till skolan typ dampade syster Karolina på min nya mobil för att hon typ älskar dom , haha.
Sen skulle vi ta spruta , inte så kul kanske men asså när vi tog skulle man kolla på en katt och typ döpa den haha Maria döpte den till Bäver jag till Mr.Cool haha jag kom inte på ngt men han hade typ keps så han fick heta det, så det blev ju lite garv där asså! . Sen fick vi typ en juice som va SKIT ÄCKLIG!  USCH ! Säger jag bara. Vi hade matte då jag och Mathilda satt i grupprumet och typ lyssnade på musik , sjöng och garvade! Vi jobbade typ ett halft tal om man nu kan göra det (?). Sen va det musik och sen Hemkunskap/Syslöjd vi käkade lunch sen hade vi SO som va kul för en gångs skull! På SOn skulle jag + några andra redovisa våra land, jag redovisade om Kreta/Grekland, det gick bra! Sen skulle vi visa upp några "pjäser" som vi hade gjort om olika saker min grupp va först haha vår skrattade man lite till . Sen va det Håkans grupp OMG säger jag bara jag skrattde så jag nästan kissa på mig (?) Nej men asså gu va vi garvade dom hade om typ jordbrukets-utveckling (?) hehe och när "Håkan" är med så blir det oftast rikdigt kul! Så 5d om ni hörde massa skratt va det vi som kollade på "Håkans" grupp ;o ..
Sen hade vi bild , fan vad jag älskar bild asså jag kan typ inte rita men det är kul iaf , när bilden slutade slutade också skoldagen vilket va rikdigt skönt!
Jag Maria och "Håkan" gick neråt centrum sen skulle "Håkan" dra så jag och Maria gick själva. När vi kommer ner skulle Maria in på ICA när vi står inne i ICA ringer Mathilda och frågar var vi är och sen kommer hon. vi gick typ runt i hela ICA och frågade vad Maria skulle ha lite garv blev det ju då aa inte lite garv inte! Vi garva så hela ICA hörde typ :o haha !
Sen drog jag hem och typ gjorde ingenting så då kom jag på att jag skulle skriva i bloggen ;D
Det var min dag det, Jag skriver nog inge mer idag så vi ses kanske imorgon.
Juste jag får inte glömma Grattis Maria och Johanna , älskar er!
Puss på er.
/ My

Kommentarer
Postat av: Wilma

hon till höger heter hon amanda bergren?



isf känner jag henne

2009-05-03 @ 19:04:36
URL: http://wilmizpilmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0