FÖRLÅT!



Bild av Karolina i början av terminen :D.

Hejsan, har inte skrivit på typ några dagar men ska berätta vad som har hänt.
Jag börjar med Onsdagen: Jag och Maria vaknade runt halv 10 typ, och drog upp och kollade på tv.
Efter ett tag gick jag och Maria hem till Maria och käkade Lunch.
När vi hade ätit tog vi en buss som gick typ 13.44 till Tumba, i Tumba skulle vi mötta Aldin i skolan hihi.
Vi va där till typ halv fyra, vi typ snckade och och lite så...
Sen skulle han dra och jag och Maria drog hem till Maria.
Vi käkade och sen typ "bestämde" vi att jag skulle sova hoss henne.
Vi gick och la oss runt typ 11, men jag smsade med Aldin i typ en timma så jag somnade kanske vid halv 1 hihi.
Iaf, maria vaknade kl halv 11 typ, och jag typ 11,hehe jag vaknar alltid efter henne..
Sen har vi typ inte gjort så mycket sjungt singstar, sorry Maria men jag ägde typ dig, hihi :D.
Vi satt väl lite vid datan också. Men hon skulle till sin moster och äta påskmiddag nu, fett gott! *Avensjuk*
Menmen, nu ska jag dra till innebandyhallen & kolla på Påskcuppen.
Juste Karolina förlåt för att jag tog den bilden men jag blev bara påmind om när vi träffades, det va typ bara ett hal år sen, Men det va den bästa dagen i mitt liv! Jag älskar dig storasyster! Jag finns alltid här för dig gumman.
Skriver förmodligen mer idag.
/ My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0