BIO!<3

HEJSAN !♥

(ÄLSKAR DIG BEBIS)
Idag har jag vart med  Veronica, vi vaknade typ 9,30 och dragade ut i solen direkt, kulkul! :D♥
Sen ringde Maria och frågade om vi skulle gå på bio. Då svarade jag självklart. JA! Haha x)
Så vi gick och klädde på oss och drog till Maria.
När vi kom till Maria drog vi till tåget som gick till söder.
När vi kom till söder hämtade vi biljeterna och drog och åt.
När vi åt snackade vi om typ allt, haha.
Sen när vi ätit klart ringde min älskling Aldin mig, så vi snackade ett tag, I LOVE U!
Vi va typ 40 min tidiga till filmen så vi stod på scenen vid bioduken och typ dansade, och sjöng, haha(Maria skämdes över oss). Sen lekte vi typ Kurragömma, hihi kulkul! Sen kom typ alla, asså vi va ensamma i salongen :D.
Sen började typ reklamen, som va typ 25 min tråktråk! Tur att älsklingen Aldin hade sin mobil inärheten, TACK! x)♥
Under filmen gick jag och Veronica på toa 3 gånger, hihi(stor drika) .
sen drog vi hem på vägen köpte jag och Veronica varsin Pigelin, gottgott!
Sen drog alla hem till mig och typ hoppade studmatta, sen drog Veronica, och jag och Maria käkade, sen hamnade vi här.
Det va min dag det :D♥
Imorgon ska vi till Tumba och träffa Aldin typ :D♥
Aja det var allt för idag, skriver mer imorgon .
Pussar / My 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aldin går väll i björkhaga?? det är väll han som Diddi brukar krama och sånt?........äch men vad kul det lät:D<3

2009-04-09 @ 16:19:12
Postat av: My.

Jupps , och vem e du? :D<3

2009-04-14 @ 17:38:30
URL: http://myssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0